BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 1 noiembrie 2009

Un 2 si un 0



Ciocanitul din miezul noptii...mi-a adus cel frumos 20...deschide usa si primesti cea mai calduroasa imbratisare de pana acum! zis si facut!!zuzele ma iau in brate,ma strang tare..si apoi aud un lung "la muuulti ani!".nu iti mai spun ca m-au podidit lacrimile...de fericire.si acum baga-te la somn...ca maine te trezesti de dimineata si mai ai de calculat inca un an de viata.stii ca timpul trece prea repede atunci cand nu vrei....si mult prea greu cand astepti...
si uite ca s-au dus deja doua zile si nimic nu-i mai special...decat marea care se vede de la balconul meu...si care de la cei 20 ai mei e suparata in continuu...isi sparge valurile de stafilopozii imbacsiti.nu mai vreau sa caut vantul potrivit...ridic zmeul meu,chiar daca e furtuna...mai bine asa!poate invata sa zboare si pe vreme urata si data viitoare nu se mai prabuseste in mare...

totul ramane in mine ca un zmeu inaltat pe furtuna de 20...si acum ma cert de 2 ori mai bine,rad de 2 ori mai mult si ma plictisesc la fel de repede.si-a schimbat si inima prefixul...si nu ii mai stiu numarul de telefon ca sa mai vorbesc cu ea din cand in cand...dar nu am uitat numarul la care pot sa apelez in caz de urgenta!
ramane cel mai cald 20 amestecat cu un vant atat de puternic incat imi zboara si cele mai ascunse ganduri si imi da fiori reci pe sira spinarii.

0 comentarii: