BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 13 martie 2010

o raza de soare



a venit in sfarsit si primavara,dar acum nu mai stiu ce sa fac cu ea...unde sa ascund primele raze de soare ale diminetii?unde sa fug cu vantul?ce sa fac cu murmurul marii?parca am asteptat prea mult sa vina si acum ca e aici,nu mai am chef sa fac nimic din ce imi propusesem.
asa se intampla mereu cand imi doresc prea mult un lucru...si m-am obisnuit se pare,sa uit speranta...si astfel a disparut si bucuria pe care trebuia sa mi-o aduca soarele...si nu numai...
pentru ca,la sfarsit totul e un joc cu raze si ploi..si nu sti niciodata care e urmatoarea carte si prin ce trebuie sa treci,unde trebuie sa ajungi si mai ales ce ai de invatat din mutarea pe care ai facut-o...stiu ca asta e tot farmecul jocului.....dar nu ar strica sa mai aflu cand e soare ca sa ma pot bucura la momentul respectiv de el si sa nu trec pe langa timp...
iar nu stiu ce sa fac...vreau soare,muuult soare!...am plecat sa mai prind o raza chiar daca poate nu e decat raza unui soare rece...

0 comentarii: